• 08-55 10 99 33
  • Kontakta Oss

    Låt oss hålla kontaktenX

    ADRESS Eastmansvägen 15, 113 61 Stockholm

    LÄMNA ETT MEDDELANDE

    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

Midnattsloppet

Träna inför Midnattsloppet

Midnattsloppet är ett lopp på 10km och är en av våra personliga favoriter. En fest längs de upplysta gatorna i våra största städer. Att springa 10km kan låta långt men med rätt träning kan alla oavsett ålder och bakgrund klara av att springa. För att få ut maximal upplevelse och kunna njuta av loppet rekommenderar vi att du förbereder dig väl och tränar på rätt sätt inför loppet. Utan rätt förberedelser kan skador och andra obehagliga upplevelser uppstå. Förutom att undvika skador finns det många fördelar med att träna och förbereda sig inför ett stort lopp. Du maximerar upplevelsen, kan njuta av loppet fullt ut, presterar och har riktigt roligt!

Inför Midnattsloppet är det framförallt viktigt att stärka upp bålen och musklerna kring knäleder och fotleder. Utöver det är det givetvis viktigt med en bra uthållighet. Vi hjälper dig med tekniken, styrkan, uthålligheten och lägger upp ett träningsprogram för just dig.

Behöver du hjälp med detta, tveka inte att kontakta oss för att försäkra dig om att få ut det maximala av Midnattsloppet!